על מנת להביא לפרסום נוסף של העסקים שלכם, רבים בוחרים להשתמש בשיטות שונות לפרסום ברשתות החברתיות המובילות. פרסום בפייסבוק תפס תאוצה רבה בשנים האחרונות. רבים הבינו שהפייסבוק הוא כלי שיווקי שתורם לקידום העסק ורבים בוחרים בפרסום בפייסבוק באמצעות מודעות. המודעות האלו ניתנות לרכישה על ידי המשתמש שלכם בפייסבוק, ואת המודעות תוכלו לעצב ולשנות על פי רצונכם. פייסבוק יפרסמו את המודעות בקרב המשתמשים השונים וכך יגיעו גולשים נוספים אל עמוד הפייסבוק שלכם. אך כמו שכמובן אתם יודעים, אין זה מספיק רק לרכוש מודעה. כמו בכל עמוד באינטרנט, על מנת למשוך את תשומת ליבו של הגולש יש לנקוט באמצעים שונים. לא כל מודעה או פרסום בפייסבוק יבטיח הקלקה של הגולש. על מנת להבטיח שהפרסום בפייסבוק יעבוד יש לדאוג למספר פרמטרים:
- כותרת – הכותרת מהווה את אחד הפרמטרים החשובים ביותר בפרסום בפייסבוק. באמצעות טקסט קצר תצטרכו לחשוב על משפט שיפנה את תשומת ליבו של הגולש ויגרום לו לרצות וללחוץ על המודעה. תוכלו לכתוב שאלה מעניינת, להציע הצעה, או כל דבר העולה על רוחכם, העיקר שיצור עניין אצל הגולשים.
- תמונה – פרסום בפייסבוק באמצעות מודעות כולל בתוכו תמונה. המודעה שכוללת בתוכה תמונה, תצטרך להיות תמונה מעניינת. מומלץ להשתמש בתמונות של אנשים מאשר של חפצים דוממים ובתמונות מעוררות עניין שמציגות משהו תוסס וצבעוני.
- לייקים – כדי לגרום לגולשים לעשות לייק לעמוד שלכם, השתמשו במשפט שיגרום לגולשים לרצות לעשות לייק, להרגיש שיוצא להם משהו מזה שהם לוחצים לייק. השתמשו בטקטיקות הזדהות שגורמות לגולש להרגיש שאתם מבינים אותו.
- תוכן – הטקסט הקצר במודעות הפייסבוק חשוב מאוד בשביל פרסום בפייסבוק באופן מוצלח. התוכן צריך להיות תמציתי, מעניין וברור. על התוכן להעביר את המסר שלכם במספר משפטים קצרים ומעניינים.
- פעולה – פרסום בפייסבוק צריך לגרום לגולשים הנתקלים במודעה לרצות לפעול באופן מסוים. בין אם מדובר בביצוע לייק לעמוד, או בהקלקה על המודעה, מומלץ להכניס משפטים שמכניסים את הגולשים למצב של פעולה על מנת לצלוח את הפרסום בפייסבוק ולהביא לגולשים נוספים לעמוד שלכם.